Pages

2010. május 30., vasárnap

Ecet

Ma egy kicsit közvetlenek leszünk,jó?Ma elmeséled,hogy halálod előtt szeretnél megtanulni spanyolul,és szeretnél összetörni egy csomó tányért.Én meg majd a kettes villamoson kapaszkodva megszagolom a hajad,és megmondom,hogy a samponodnak ecetszaga van.Te meg azt mondod majd a Dunát bámulva,hogy már sosem tudjuk meg,mi lehetett volna,tényleg,ezt már senki nem tudhatja meg.Aztán közhelyek nélkül közlöm,hogy félek,és hogy amúgy nagyon szerettelek,nem az ecetszag miatt,hanem mert a könyvtár biztonságos levegőjében Te voltál nekem Heathcliff és én voltam Catherine,de sosem működhettünk a könyvtáron kívül.Majd ma lesétálunk a padokhoz,amiken nem lehet törökülésbe ülni,pedig te úgy szeretsz,és ma beleakad a kezed a nyakláncomba és leszakítod,pedig csak az arcomat akartad megsimogatni,tudod mit,jobb is így,ne érj hozzám,mert félek,jó?Ma felolvasom neked a pestiestből a filmkritikákat,te meg elmondod,hogy van egy skizofrén nagybátyád,aki titokban Jack Kerouac,aki végigutazta Amerikát,bár most kicsit be van zárva,alapjáraton érdekes ember és sok sztorit tud.Te nem félsz?Én félek…legyünk ma egy kicsit közvetlenek,jó?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése