Pages

2010. május 20., csütörtök

?.

Kérdőjelek vannak bennem csupán,miértek és hogyanok.Elrángattak,nem is történt semmi,de mégis elmúlt valami,amit nem lehet visszahozni.Ott voltál és elengedtelek,mert féltem.De ez egyszer már megtörtént!Nem lehet,hogy mindig,újra és újra ugyanazokat a hibákat kövessem el.Üres.Elfordítom a fejem.Azt akarom,hogy igaz legyen.Hogy az élet adjon nekem egy utolsó utáni esélyt.Nem ismerlek.Ismerlek,te csak viccelsz.Nem érzed.Én érzem.Én mindent érzek,és mindent újra érzek.A szívem dörömbölését.A hideg szél ízét a számban.A sóhajtásod.Kéne egy kép rólad,hogy széttéphessem.A szemem nem téged keres,és mégis mindig téged talál.Menj már arrébb,mássz ki a fejemből.Ez csak az első felvonás.Túl jól ismerem a menetrendet.Felejteni akarlak.

[Nem tudok többet harcolni.Azt akarom,hogy végre értem harcoljon valaki.Nem akarok mindig a másik oldalon állni,nem akarok több akadályt,sem több vizsgát,nem akarok mindig én alkalmazkodni.Talán önző vagyok és forrófejű.De elfáradtam.Nincs több erőm.Nem tudom az igazamat bizonygatni.Lehet,hogy másoknak nem lenne elég az ami nekem van.De van egy ember,akire az életemet rábíznám,lassan 12 éve.Harcoltam érte és vele eleget.De ő is küzdött értem.Elfáradtam.Sok ez nekem.Gyenge vagyok.Nem ütöm meg a szintet.Ideges vagyok és csöndes.De ő elfogadott így.És talán nekem ez elég.Sajnálom,tényleg nagyon sajnálom…]

4 megjegyzés:

  1. nagyon kifejező amit írsz.csak lehetnének részletesebbek miről mit gondolsz és néha fejtsd meg a kérdéseidet ne csak fel tedd.kíváncsi lennék megtudod-e fejteni őket vagy mit gondolsz a kérdésekről.és próbálj meg belemélyedni gondolatokba amik épp foglalkoztatnak miért történik ez vagy miért gondolod ezt.köszönöm a gondolataidat együtt érzek!
    pusz
    Oszi

    VálaszTörlés
  2. köszi,de az a baj hogy általában nem tudom megválaszolni a kérdéseim.ez az én legnagyobb bajom.Ha meg bővebben írnék,senki nem olvasná el:)
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Dehogynem:) én mindig elolvasnám. mert én is hasonlóan érzek. és egy kicsit segít rajtam a blogod.:$ ne hagyd abba sose a blogozást.

    VálaszTörlés
  4. jaj köszi,aranyos vagy nagyon:)

    VálaszTörlés